pernah tgk kura2 kaler biru?

selama kowang idop kan…pernah tgk kura2 kaler biru palkadot oyen? xpernah kan? hahaha…meh nak tunjuk, hanya terdapat di workshop kerawit kraft je tau =P

c….kelakor je mentengok kura2 ni..pestime jahit, sgt2 la huduh =(

http://www.facebook.com/kerawitkraft

^

^

^

Love, QQ

333

Advertisements

Kereta Kelisa Kuning

Ni la kete yg pertama kite buat, kete Kelisa Kuning :D, pestime wat kete kite amik ms 3 hari utk ciapkan, ye la hingat sonang ker? pokcik google bg tutorial  utk kete yg sonang jo tp cust kite nak sejibik cam kete bopren dier…uwaaaa de nombor plate kete agi tu…mcm kete ABG KACANG *sila bc dgn munyik mr. bean yer ajer 😦 akhirnyer kite godek2 sampai tungging terbalik br la jadik cenggini rupernyer.

rona kuning bkn ler rona peberet kite tp demi biz kite teruskan juga usaha, nek lunyai la kete ni, rona kain tu pon kepam dah jadiknyer hahaha.

aku yg xde kete….

333