HB Organza + Stokin

Hb ni adalah yg berkurun lam simpanan…baru je siap minggu lepas, dah ciap pon berkurun gak kite peram, bizik bebenor ye yong? lalalala ๐Ÿ˜‰

hasil saje suka suki perabihkan bunga yg ader ๐Ÿ˜€ dah bertahun bunga organza dan bunga stokin tu terperuk lam kotak.

https://www.facebook.com/?q=#/kerawitkraft?ref=tn_tnmn

^

^

^

Love, QQ

333

Bunga besar di pelamin

saje nak tempek pic pelamin yg kelia sikit utk tatapan kowang. Bunge besou tu yg kite wat ritu, pelamin plak ntah butik aper yg siapkan *kite xpuas hati ar pelamin tu, lain yg kak kite mau lain yg dapat ๐Ÿ˜ฆ bad service hokay

pelamin yg dipasang sehari sblm majlis, dah la xpenuh pastu rendah la plak biler bergambar abih tersangkut kat lampu tu huhuhu. Bunga plak sikit jerk mujur gak kak pesan buatkan bunga besar dari organza kat kiri kanan pelamin tu jd nmpk la meriah cikit.

c…my tulip yg berkembang xpernah layu *ni je pic yg kite pat amik, yg lain ntah mn diorg sorok =Pย abaikan ajer model2 xberbayor tu sbb kite nak tunjuk tulip tu taruk dpn pelamin, kalo dibuang sumer2 model xberbayor tu, kowang bleh nmpk pelamin gonjeng *sgt2 tidak puas hati ๐Ÿ˜ฆ

bunge besou tu kite jual ย kat butik yg sediakan pelamin yg hampeh ni *byk lagik senanyer bunga besou tu sbb dier berkenan bunga yg lain dari yg lain tu, bleh la upgrade deco pelaminnyer lain kali.

^

^

^

Love, QQ

333

giant organza flower

bizik2…org bizik sal raya haji kite bizik ciapkan tempahan, sowang2 kat umah xde pe nak dikejar, raya sowang2 huhuhu tp kite msk gak la rendang daging & ayam msk merah & rebus nasi impit peket2 tu, mntau de yg terjah umah =P pestime masak hahaha not bad sodap der. Sll raya kite mmg xamik pot ar lam tugasan masak memasak neh, untung de ramai kakak yg pandai memasak ๐Ÿ˜€ sambil masak kite buat bunger besouuuu punyer…

tadaaaa…..

keesokkan harinyer kakak dtg..kite srh dier pegang jap hahaha

nmpk kaki anak kakak kite (kiri) Qaseh Hidayah…penat ngaco kite ciapkan bunger besou2 neh..potpetpotpet ย tanya itu ini, pegang itu ini…penat layan dier bercakap

jam 1 ++ pagi sabtu dok bergambor =P sbb nak buat penghantaran awal pg kpd penerimanyer hahaha bizik2 cam biz juta2 belalang juta gitu

amacam? besou tak?

saje nak tunjuk sepah xsepahnyer umah kite…xde ruper nak raya pon…bilik kerja dah penuh so lpk crafting sampai kerinting kat ruang tamu…perghhh…niari 1/2 day & esok cuti jd kite akan mengemas umah

bunger besou & beberapa tempahan yg dah ciap kite dah pon htr kpd pelanggan jd dah ok ckit umah tu…pastu kite nak tido..letih lam 2 hari ni kite tido lebih kurang 4 jam ja…lagik 44 jam kite kerja2…penat2..

^

^

^

LOve QQ,

333