bantal Najwa Latif

HUHUHU…hengat dak n3 sblm ni? yg kite ‘mendoodlekan’ si najwa yg comel tuh? miahkakaka

*ketika mengikuti ‘kelas pendidikan seni’ di tgh mlm =P

*xde ruper najwa pon…kui3

*k…dah siap lalalaaa

Bila bantal ni ciap sepenuhnyer, kenampakkan kegonjengannyer mula la terserlah hahaha.

kite wat xsama mcm pic bantal yg dier kasik. Kite xbleh nak tiru bulat2 design org tu yer…sowey, kang xpasal2 je dpt ‘saman malu’ kat fb…auwww kite xrela nyah hahaha

*pic bntl yg dier srh kite buat, pembuat bantal tu nmnyer cikenoy kot kalo xsilap kite…comelkan bantal yg dier buat tu, kite xpandai buat mcm dier ar…sob3

maaf ya cikenoy… 😀

org degil xhekut permintaan pelanggan, babap la kalo berani lalalala

333

Advertisements

saye nak bantal najwa latif pegang gitar yer….

omak aiii…najwa latif yg comel tu awak srh kite buat doodle kat bantal?…aisyehhh ti jadik lain lak gupernyer sure kena kejor ngan gitar dek najwa ti…ya ampunnn.

malam2 bute kite menconteng kertas, haiyaaa dah lama xwat keje conteng2 neh. Amacam? hehehe tudung/kepala & gitar dah ciap, tp bdn xde, bdn br nak lukis, ukur saiz dgn kepala & gitar lebih kurang cam lam pic la saiznyer. Kowang rase de nmpk gonjeng dak?kui3…

saye yg xpandai 😀

333