Fabric flower brooch

Malam agak rajin =P sesambil ngadap cite ‘u jump, i jump..’ tau tak cite aper? hahaha Titanic la, tp senanyer tv tu tgk kite sbb kite xtgk pon, kite dgr jer dialognya, kalo camtu bek dgr radio je kan? lalalalala…..

mudah je buat ni tp ni la pestime kite buat hahaha…gilos malas, tp ttba je smlm jadik rajin =P

tutorialnyer bleh dpt kat internet bersepah2 hahaha tp ti kite buat tutorial jugak utk ni😀. Kite suka biler kite kongsi sesuatu di blog yg cerca merba ni de org bleh belajar n dpt manfaat dr tutorial tu. Tenkiu pd yg msg kite d pesbuk ucap tq sbb buat tutorial ladybug n dier dah pandai buat :)…yipppieeee

https://www.facebook.com/kerawitkraft

^

^

^

Love, QQ

333

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s