bunga kecil comel

lalala…hepi je kite bila buat bunga kecil w’pun rs sikit ssh sbb ianya kecil sebesou duit syiling 50 sen jer =P. Saje2 buat sbb kite ttba xde mood nak menjahit/siapkan tempahan *sgt bahaya mood gitu, kena kawal lor. Kalo xde mood jgn dipaksa buat sesuatu kalo tak nnt kite stress sbb xmenjadik kalo menjadik pon sure hasilnyer cam hampasgas. Tgglkan dl tenangkan fikiran pastu br leh sambung tp kalo dah spesis tangan xreti dok diam mmg dicari la benda lain utk digodek2 hahaha…maka ini la hasilnyer ^.^. nnt bleh ltk kat sepit rambut, cekak rambut, brooch blablabla….

https://www.facebook.com/kerawitkraft

^

^

^

Love, QQ

333

2 thoughts on “bunga kecil comel

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s