HB Gemerlapan CintaKu

hahaha…ini semua poyo….kwang3😀 Last saturday & sunday kite nyebok kat umah kawan kite. 2 org adeknyer kawen (lelaki/pompuan), sama cantik sama padan, bagai pinang dibelah dgn gergaji berantai lalalala

Nak dijadikan cite, setelah selesai kenduri umah kwn kite ni, time dok rehat2 mlm tu setelah penat & sementara menanti nak blik umah kwn kite *kenduri umah mak dier dtg ler adeknyer yakni pengantin pompuan mengkaborkan 1 berita yg tidak pon mengejutkan kite hahaha…sll gitu kalo ngan kerabat kawan kite, biasa la time2 kenuri, bizik sumer sampai ade yg terlupa.😀 bunga pegang utk sesi menyambut menantu di Tanjung Karang, Selangor xde…haaa ko xkan nak jln gonjeng gitu kan?

ehem3…maka dengan penuh semangat berkobar2 maka kite & adeknyer pon memunggahlah segala mak nenek perkakasan yg ade, terjumpa la manik2 yg kebetulan samer dgn warna baju nyer, ade lak kelopak bunga kristal yg xbopa nak kristal tu kan maka terhasil la HB last menet gini…tadaaaa….

lom ciap g neh…tp mata dah ngantuk @.@

lam kete otw ke Tanjung Karang pon kite masih dok mencucuk manik2 ni sumer…haiyooo pening kepala kite ar.

Alhamdulillah sempat gak ciap w’pun agak tangkap muat disitu, selesai sudah bunganya, nmpk gemerlapan di bawah terik mentari. hehehee leganyer kite😉

^

^

^

Love, Qaseh

333

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s