kite punyer keroje

Mood: Malas =P

As salam🙂 sehat ker yg dok skodeng2 blog kite yg serabai neh? hik3 cayanggg kowang, muchuk2 muahhhh :*

utk beberapa minggu ni agak bizik dgn kerja2 di opis & juga kerja2 di workshop Kerawit Kraft, maklumlah nak amik asisten xberkemampuan *senanyer xpercaya pd org lain =P  hik3 jahit sendiri baru puas hati baru la mulot kite xde menceceh nak komplen itu ini maklumlah sendiri buat adalah yg terbaik kannn?

meh nak tunjuk ckit mende2 yg kite buat ketika berada dalam keadaan kesehatan yg tidak begitu bagus & ketika bizik di awal tahun baru, jadual pon dah penuh lol =D

~time bizik kat opis sempat lagik la nak menyemak order Kerawit Kraft🙂

~lunch hour blik umah 1 jam (1.30 pm – 2.30 pm) sempat lagik la ngadap order selepas solat Zohur, mkn xsempat blik opis br la mam beskuttt cicah milo😦

~bhgn bdn lady bug sblm di cantum. kalo tgk pic atas tu nmpk kan ladybug dah ciap, lam 1 jam bleh ciap sekoq ladybug gebu neh

~hik3…😀

~tadaaaa…dah ciap tp ladybug tu xde la bibir tebal gitu, saje je tuh, bibir tu kite nak attach kan sarung bantal kapel nnt😀

~kat cni senanyer bibir tu hahaha (hdpn)

~yg ni plak bhgn blkg… msh wip… *angkat2 kening

hehehe….sumer nak pos hujung Jan 2013, uwaaaa….semput dok ngadap jarum & benang tiap2 mlm tp kite sukeeee yeaaaa ^.^

~FB/ kraft at kerawitkraft

^

^

Love, QQ

333

cite niari: kite kenal SAYANG kite =D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s