Ahad yg penuh dgn xtvt

As salam… Ahad (09/12/12) sgt2 bizik, msh menerima ucapan ulangtahun kelahiran dr mereka2 yg terbabas tarikh ahakz😀. Seperti tahun2 sebelum ni kite akan menerima sebijik kek besday dr kwn baik kite *nape xsbt BFF jer?  NO3..riso gaduh besou nnt😛.  Hari tu juga la nak masak menu yg kite ngidam, bubur asyura & kari/gulai ikan *kite pggl kari ikan tp Ayu pggl gulai ikan, lantak ler janji pat mkn😀  pastu kite ngajor Ayu buat bunga organza utk dulang hataran & jg bunga telur utk majlis kawen adek lelakinyer.

Hujan lebat ptg tu tp kite org redah jugak ke jln TAR utk beli brg2 bunga yg xckp, angkut sekali si tecik comel yg murah dgn senyuman tu..bam2 mate cepet hehehe. Balik dr beli brg dah maghrib, pas solat n makan terus ajor Ayu buat gedik2 sampingan utk bunga2 tu sumer spy dier bleh buat sendiri di rumah nnt🙂

hah…terpampang ko umoq 33 tahun, haiyaaa udah makin tue, ada apa pd nombot tu kan…bior je la org tahu kite dah idop selama 33 tahun, Alhamdulillah sehat, membesar bagai Juara lagik ni ha kwang3

tadaaa…bubur asyura, resepi campak2 je oleh chef QQ & chef Ayu, ni kira kali ke-2 kiteorg msk bubur asyura yg pertama ntah bbrp tahun yg lepas ngeeee kali ni Alhamdulillah menjadik cuma kurang manis, xmo manis2 sgt xbek utk kchtan ar. Hari tu terlalu byk makanan, yg mkn 3 org je hahaha cam biasa la sape2 yg dtg umah kite balik nnt sure de bunjut2 bekal kalo tggl kat umah kite nmpknyer masuk tong sampah la esoknyer, membazir toi😦

kite tggl sikit je menu2 tu sumer utk mkn esok hari n bg pd anak2 saudara kite mkn. kite target de famili yg berkunjung ke rumah hari tu tp sumer bizik, kek besday pon xsempat potong hahaha😀

*

*

*

love, QQ

333

2 thoughts on “Ahad yg penuh dgn xtvt

    • dah setahun eh?
      Selamat ulang tahun kelahiran utk Fatih Hadif Najwan *toi eh nama penuh tu?
      semoga dirimu membesar dgn penuh kebahagian, keceriaan, moga menjadi anak yg soleh😀

      **dok fikir hadiah pe cecuwai =P

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s