tulip dah ade ‘buah’

ngeh3…tulip dah ade telur nyer la. komen yg kite dpt…tulip kite cumelll, ciap de yg chup dulu, jd kite simpan la ckit bunga telur tulip utk yg dah chup awal2 tu. Akhirnyer kite pon pat 1 tulip…last kopeknyer **padahal bleh buat sendiri mcm2 kaler lagik tp nak jugak yg kenuri punyer muahakakaka

 

 nak tempek pic time tulip ade di pahar tp xcantik la plak sbb tulip tu ‘kosong’ jer, xde gedik2 byk nmpk gonjeng, ptt letak lam bakul pastu leh menari2 bw bakul sambil nyanyi hahaha si gadis & bunga xoxo biler lam bakul nmpk penuh merimbun w’pun hakikat sbnry ianya adalah gonjeng😀

^

^

^

ghindu

333

2 thoughts on “tulip dah ade ‘buah’

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s