gelabah bewak :D

biler hengat kes mlm td mau gelak guling hahaha…sendiri gelabah bewak ar kite neh, dushhh2 *penampak pipi gebu sendirik hahaha

mlm td ujan lebat dgn angin yg kencang, wooo, amat menakutkan, mujur juga xde kilat & tak blackout tidak mau seram2 cejuk gitu, xrela kite😛 tgh kalut dok menyiapkan sgl mak nenek tempahan kite turun nek tgga umah utk bape juta kali…hokay kite tipu xde la juta maybe lam 10x kot, turun naik turun naik de je brg yg lp nak amik. Lam 1 sesi turun naik tu kite turun & jenguk tingkap kat ujung tgga..ujan2 angin kuat..errrr…sape tu? nape dok lam ujan? nape dier tgk2 umah kite? dier nak rompak umah kite ker? dr dok berdiri jenguk2 kot tingkap kite terus dok mencangkung sambil skodeng blik curtain, jenguk sikit2 mujur jg de pakaian di ampaian kat luar so leh la kaber kite yg tertongeng skodeng luar.

hurmmm ape lelaki tu buat eh pan umah kite, sape tu? iskhhh…nak tepon sape neh? tepon 3 la…tepon2 mn tepon? dah gelabah bewak lagik g cr henpon, abih sumer kain2 langsir yg dok menjahit kite angkat, mn henpon neh…sob3…tepon2…mn2? alih beg pakaian, alih kotak bga telur, alih bakul reben, alih2 sumer alih…haaaa jumpa2 dah jumpa henpon…sambil jln jengket2 g dok kat tgga sbb tgga de dinding simen tempat lain cermin sure nmpk byg kite yg montel neh…errr no sape nak tekan? sambil skodeng lagik, iskhhh msh ade la, dier tepon sape tu? nak ajak geng ker tu? aduhhh camne ne…

dok cr2 no nak tepon…errr tp mcm kenal ja mamat tu, sape eh? kowang kenal tak? siot je tanya kowang kan hahaha sengal…tetibe….laaaaaaaaaaaaaaaaa  *tepuk dahi pek pek pekkkkkk  ape la mengong sgt, tu kan si adik anak kak ina. Kan td kak ina tepon ckp anak dier yg akan dtg pick up bantal2 tu sumer. Nape la bleh xpasan muke mamat neh hahahaha

jadi dgn penuh keselambaan bewak yg berbaki kite g la buka sliding door, buka kunci mangga grill. Lambai2 kat mamat tu, dier pon dtg la..

^

ni umah adek cik Dah ker?

ya la, awat xpggl? bleh dok lam ujan lak dia

hehehe, xhengat umah la (sambil dok renyeh sikit punya cantek)

ya ka? xpa la, ni ha bantal, muleh ka nak bwk tu?

muleh aih…ni duit brg na..

ok2 terima kasih, hang blik leklok na…..

^

fushhhhh…settle 1 hal, lega rs bila dah bg brg cust neh tp dok da lagik yg berderet tunggu xciap2 lagik nun. Tp de 1 lagik yg palinggggggggggggggggggg perlu disettlekan.😦

*cite  n3 neh: Jgn suke2 suki hati dok dpn umah org time ujan or sewaktu dgn nyer kerna bleh menimbulkan rs curiga jiran tetangga, seb bek xde jiran yg tepon pulis smlm hahahha (kwsn umah kite ni jiran2 sgt prihatin, de yg xkena ja sat g mai la pulis ronda)😀

^

^

^

hampir2 mengganggu awak

333

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s