dah tawen =P

settle sudah majlis Pn. Amy…bizik plak dgn majlis En Nazri🙂 mujur plak sumer settle dgn jayanyer, jum tgk brg hantaran yg famili En Nazri ciapkan menggunakan bunga dulang hantaran yg kite sediakan ritu *depa  hantaq gambaq kai mms kat cheq ritu . Sebahagiannyer….layanzzzz

bantal utk ltk rantai tangan

tepak sireh

album mas kahwin

cover luar album..simple

bunga pahar

buah2an

cupcake

coklat & gula2

telekung

Al_quran & sejadah

haaa….ni la mempelainyer…

selamat pengantin baru yer, moga kekal bahagia hingga ujung nyawa

^

^
^

xlena tido

333

8 thoughts on “dah tawen =P

    • hahaha…..tp orgnyer sgttttttttttttt berbeza sifatnyer
      ****kite kenai bebenor en nazri a.k.a pengantin baru neh, sejak dier tecik lagik ahakz….:)

      • hahaha tk pelah kakak, saya tahu “dia” pon penyayang orangnya cuma tuntutan dan desakan hidup buat “dia” jadik mcm tu lau tk dia pon sebaik inche nazri kenalan kamu ni…….

      • hik3…mau xbaiknyer ‘kenalan’ akak neh…anak buah akak tu tau hahaha
        xpe la dik non, desakan idop mampu membuatkan seseorg itu jd cerca merba yg penting kita tau dia sape kan2🙂 jgn cedih2 di bln syawal neh

      • hehehe…. toi3… xpelah saya tk pernah berdendam dgn dia, cukuplah saya tanamkan dalam diri “dia pernah berikan saya bahagia”
        jadi saya boleh la kalau nk bkawan ke, nk memaafkan ke…. cuma yg saya tk blh dgn si isteri nya itu… yg tu mintak ampo00n

      • biorkan aje is3nyer itew meroyan sowang2, tgk sampai biler dier nak meroyan, kalo idop penuh dgn rs curiga mmg cenggitu la jadiknyer…

      • hahaha…. tkpelah kakak, saya pon tamau amek tahu dah sal dia…. semua dia betul, semua orang salah… dia tak ada salah pon macam malaikat lak….. biarkan dia….. janji ai bahagia sekarang ni

      • yup…janji kamu bhgia dek non…dier merana ke haper..biorkan ajer hahaha xkosa nak layan pompuan cenggitu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s