terapi ion

smlm kite g wat terapi ion (rendam kaki) hu3 xpernah buat benda2 cenggini tetibe smlm g try..emmm..not bad. 1/2 jam terapi RM 10 tp kite wat sampai 1 jam dier kasik pree ar 1/2 jam =P

mule2 air jernih jer ~tp time amik pic ni dah nmpk kotoran tu kuar

lepas selesai jer..nah amikaw…itam then de la dier tik2 kat kertas pe prob yg kite hadapi melalui pemerhatian kat sampah sarap kat lam air tu

1) kuning kehijauan ~toksin dari buah pinggang, pundi saluran kencing

*masalah neh…bulan posa kurang minum air kan

2) kuning kemerahan ~ toksin dari sendi atau gout

*byk mkn seafood bleh dpt gout

3) buih putih berlendir ~dr kelenjar limpa

*xketahuan pedia senanya

4) Buih Gelembung ~asid toksin, gastrik, perut kembung, angin

*bulan posa mmg la gastrik sbb xmkn hahaha

5) Kuning berminyak: kolestrol

*dier kate de sikit je tp kalo g jmpa doktor, doktor akan akan ckp kite xde prob kolestrol…jgn riso hahaha

lepas buat neh..ite rs ringan sikit bdn…lebih cergas🙂 kak kite plak kate tumit kaki dier xsakit dah..uihh baru pestime tu cenggini hasilnyer pasni bleh la buat lagik eh xoxo.

^

^

^

super duper XOXO

333

8 thoughts on “terapi ion

  1. beshnya beshnya… nak buat jugak!! nak!!
    kat mana ni kak?? leh gitau alamat details dia?? hihihi nak ajak inche la pergi….
    dia leh buat manyak2 kali tak… tiap2 bulan ke… hahahha!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s