peluang ke-2???

Peluang ke-2??? errrr..camner nak jwb neh?

pernah bc n3 sblm ni kes ade enchek mamat melamar hati kite kannnn…ermmm…malam td tgh dk meluruskan pinggang  yg rs sengal akibat menjahit terlalu lama, itu enchek mamat tepon kite, yer sprt biasanyer kite akan menjawabnyer, biasa la kan kwn2 tepon nak mendengar sora kite yg lemak2 bersantan neh ahakz…

Enchek mamat bertanya lagik soal hati & perasaan kpd kite..huhuhu dgn penoh kompidennyer dier ckp

‘sy suka awak, sy syg awak…awak nak kawen dgn sy tak?’

hohoho horlick coklat…maka setelah soklan itu diulang tanya sbyk 5x maka kite pon jwb…..

‘sy suka awak, sy syg awak…..tp sy xnak kawen dgn awak’

nape xnak?

sbb sy xnak la…

mesti de sbb yg lain

hokay…sy fobia…bleh?

tetibe suasana sgt sunyi…1…2…3…4…5…. (kite nak kire sampai 10 kalo xde bunyik..hi2 bye2 la)

sy seyes ni

sy pon seyes ar..de sy main2 ker?

nape awak fobia plak neh

lor…cecuke hati sy ar nak fobia…k ar nak tido sok nak sahur…As Salam

emmm td best je borak2 tp bl kuar topik neh mmg mood ilang, xbest ar…mencik toi ar, xpaham2 ka? awak cr ar pompuan yg lebih baik dari kite neh ~ayat biasa yg xbleh blah biler reject org hahaha…

^

^

pg ni dier meset tanya smada dier msh ada peluang ke-2…uihhh hengat senang2 ke peluang tu dtg….errr simpan ar dulu hasrat awak tu yer…tertutup sudah pintu…pintu hatiku…hahahaha

^

^

^

ku menunggu…menunggu kau dtg kpd ku😀

333

16 thoughts on “peluang ke-2???

  1. alololololo….
    jgn dkenang yg udah lama, pk ms akn dtg le yunk…
    kter nk ns mnyk de lauk ayam msk merah ngan daging dinding tau😀

    • hehehe…daging dinding tu camner eh? xpandai la..
      emmm xpe2 kite try buat InsyaAllah kalo jd next kite tepon B amik kat umah yer ~mau berguru dgn kakak di Langat tu

  2. ahhahahaha…awk kene berebut ngan ayah nye la lau maoo hug die ti…
    ~hr2 ckp anak ayah…anak ayah…tnye npe xckp anak kter, die xnk ckp cm2~terasa ai

  3. heh??? mamat yg dulu tu ke kakak?? masih menaruh harapan lagi? adesss….. bsungguh benar tu….
    akak cakap la kat dia, tunggu 20tahun lagi la kalau sanggup…boleh…
    hiksss….
    susah nk dapatkan org yg betul2 suka, sayang n ikhlas pada kita macam inche mamat akak tu……

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s