kite yg bizik =P

kebelakangan ni mmg sgt2 bizik, sgl bagai nak kena buat. Kalo la kite mampu menggajikan assisten kan baguih… meh la jamu mate tgk keadaan umah kite biler bizik2 gini.

**nmpk tak kusyen yg ‘gebus la sgt’ tu? kite wat lapik punggung gebu kite neh tp tiap kali punggung kite dok atas lantai gak sbbnyer brg2 tu sumer akan memonopolikan kusyen tu…emmm kn dok ataih tilam la plak hahahaha

ruang tamu yg jd mangsa, ruang di blik kraft dah penuh, xbleh nak sepah lagik, kalo sepah lagik kn pggl ‘clean House’ tulun kite kemas hahaha. Seb bek la kite tggl sowang2 so bleh la cecuke ati nak sepah tp biler famili dtg kn la ngemas kang xpsl2 de plak yg tulun ngemas, haru biru renbo kaler ar nnt.

sdg mengerjakan bunga dulang hantaran

ratusan reben yg dah siap ikat ‘bow’

sbhgn drpd ratusan bga organza yg diperlukan utk bga telur & bga dulang

reben2 yg masih belum dipotong *msh bergulung2 lam kotak pun ade

sbhgn manik2 yg msh blm diikat

timbunan net & organza yg blm di potong

***nnt kite tempek pic bunga dulang & bunga telur yg dah siap yer

^

^

^

333

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s