bergenang…tanpa disedari….

huh?? emo pepagi bute…sesaje kite baca n3 yg lps2 ‘kite syg awak rindu awak’. Tanpa disedari bergenang air mata  dan akhirnyer tumpah jua😦 maybe kite terlalu rindu terlalu syg pd awak🙂 awak sihat2 je kan? awak xnakal kan? hari ni dah 29hb Jun esok 30hb Jun…kemudian masuk bln Julai, awak janji dgn kite sesuatu kan pd bln Julai ni kite harap ia jadi kenyataan.

*

Ya Allah, sampaikanlah rasa hati ini pd dirinya…

aku sgt menyayangi dirinya

tak sanggup kehilangannya

tiap saat aku merinduinya

ingin sgt bertemu dgnnya

Ya Allah, Engkau lindungilah dirinya

di setiap saat dan ketika

tika dia bersama ku atau tidak

aku hanya ingin dirinya bahagia

walaupun aku tidak bersama dgnnya

aku ingin sll menjadi pelindungnya

aku xingin dirinya bersedih

aku hanya ingin melihat senyumannya

senyuman yg membuatkan aku jg rs bahagia

hanya itu pintaku pd Mu, Ya Allah..

izinkanlah aku melihat segaris senyuman itu hingga ke penghujung nyawa ku

*

333

*kite nakmo nanges2😦

Leave a Reply

