1…2…3….lempanggggggg…………

huhuhuuhu….rase2 nak lempang jerk pipi gelebeh tucen sekoq neh….

mmg kelam kabut kite dibuatnyer…arrghhh…1…2..3…lempanggggg…..4…5…6…panggggg. Lempang sampai teleng 90 darjah. siot jerk ar…mmg nak kena lempang ar ko.  1…2…3… lempang laju2 + kuat2 + bebola api. Ce cite toi2 ko nak kite wat aper senanya neh? 1-tukar nama pemilik? 2-tukar nama syarikat? 3-tukar iklan papan tanda? 4-sediakan PAPAN PERINGATAN ko? ce pilih mn 1 yg ko berkenan wahai tucen tue…kite sudi la sgt nak tulun settle kan utk ko kalo ko ckp betoi2 jgn dok konar2 baring kang terbaring terus lam coffin br tau.

Dan lagik 1 xyah la ko ulang menda yg sama sampai pat puloh pat (44) kali lam masa 1 jam, mengong ke haper…mencik ar dgr, kalo ko rs kite neh xleh wat keje sampai kn hengatkan byk kali adalah lebih afdal kalo ko buat sendirik..ala…bkn cucah pon *cam tucen sll ckp tu la  bc, amek pen isi form…jap je siap. Cakap sonang beb…ko hengat sumer dokumen tu betoi ka? kekadang kite mintak lain client bg dokumen lain…o sengal, 1…2…3…lempang…

1…2…3… lempang 4…5..6..lempang2 7…8…9..lempang lagik dan lagik, sampai ko terkangkang dlm longkang. Huhh..melayan kehendak ko sampai kepala kite pusing2 mcm gasing silap haribulan kite upah samseng belasah ko sampai terkencing2. Mencik3…abih aura sehat kite niari sbb hati kite penuh dgn rs geram…astafirullahalazim….

^

^

^

cepat la muncul bulan Julai

333

8 thoughts on “1…2…3….lempanggggggg…………

    • aippp…ghindu xperlu cakap…yg penting doa kite utk adek2 anak2 kwn2 famili kite ader setiap saat & ketika…cayang kamu xoxo…errrr muchuk la kamu neh lalalala

  1. hep hep hep… i pakai myk wangi avon tau.
    little black dress lagi tau. huhu
    yelah kamu tk datang bertandang komen komen pong kat “umah” kita
    tak ada tinggalkan jejak, peluk ciyom xoxo pon.eh? har har har~

    • aiyarkkk…emosi xstabil neh jd kite nakmo komen2 kite jenguk2 blik pokok jerk =P
      bak kate org..xpat tgk orgnyer pat tgk dinding umah pon jadik la hik3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s