Rama-Rama

hahaha….niari kite jd xketahuan kat opis sumer gara2 ngantok tahap ungka kite bantai nescafe 1 mug yg pekat gilos, almaklumlah keje belambak, tido plak xcukup, tiap hari tido yg berkualiti kite dpt 2 jam je…perghh, letih2….tetibe kite tingat lagu kanak2 yg anak sedara kite nyanyi..si Adin & si Qaseh  nyanyi ..Rama2😀 dah melalak la kat opis, nasib ko la burung bayan, ko dgr la kite nak melalak sampai ilang sora, ngantok tau..

^

Dari Ulat Jadi Kepompong
Tidur Nyenyak Dalam Kelongsong
Cukup Masa Kelongsong Pecah
Pom! Jadilah Rama-Rama Yang Indah

Rama-Rama Terbang Merata
Hisap Madu Di Pohon Bunga
Sungguh Cantik Aneka Warna
Tapi Sayang Hidup Tak Lama

Begitulah Hidup Manusia
Pada Allah Kita Berdoa
Agar Jadi Insan Mulia
Tapi Sayang Hidup Tak Lama

^

***hahaha…tingat plak time otw blik dr T’ganu lam kete melalak lagu kanak2 ni sbb nak ilangkan mengantok, ciap dgn gerak tarinyer bagai lam kete, sumer kete2 lain kat hiway tu tgk kete kitaorg je, suasana yg meriah hahaha..dgr diorg nyanyi lagu kucing pon best jugak hahaha

jom kite nyanyi….333

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s