Tulip

tetibe kite buat bunger tulip neh…senanyer dah lama ‘ngidam’ nak buat bunger neh tp kebizikiannyer melampau pemikiran kite so asyik tertangguh jer, tp disebabkan kite busan tahap tenuk last sunday so, kite merajinkan diri buat jugak tulip ni. hehehe utk ‘big day’….nak buat bunga dulang hantaran, rsnyer bunga telur pon okeh neh hahaha tema pink purple, ok ker? cam sll je majlis tema ni kan…busan tak?

*ros meyah putih terlebih interframe =P

^

^

^

syg sll

333

3 thoughts on “Tulip

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s