SeLaMaT HaRi LaHiR……..

epy besday yer awak…yg ke bape? hehehe…kite tau la saje je nak tanya akot awak lupa umor sendirik

kite sdg bincang dgn En. Kure2 utk antor hadiah awak neh, En. Kure2 lmbt, jd hadiah pon lmbt jugak la yer. errr…awak marah kite tak?

kite rs awak dah chubby, awak de timbang berat tak this lately? sbb nnt hadiah kite tu akan buat berat awak makin bertambah hik3 tp xper…kite suke awak chubby…. hurmm bila la dpt picit2 pipi awak tu eh?

kite nak hengatkan awak jugak jgn terlalu hepi time awak time hadiah dr kite nnt tau..riso awak rempit blik umah ti terrrrrrrrrrxcdent , de lak yg terlucut sana sini…minta dijauhkan yer…

kite syg awak…jd awak jgn nakal2. kalo awak nakal jugak kite babap montot awak. awak xmo dgr sora kite yg lemak2 nasik lemak ni ker? hahaha suka mkn nasik lemak sbb tu byk lemak kan? miahakakakaka tepon lor…ghindu neh…

 

kite doakan awak sentiasa, semoga awak ceria, bahagia, sehat, GEMOK, MONTEL, CHUBBY, BOROI, cenyum2 cap ayam sll. Semoga rezki awak melimpah ruah. Semoga diri awak sentiasa dirahmati & diberkati Allah SWT hingga ujung nyawa.

 miauuuuu…cayang awak =D  ~333

4 thoughts on “SeLaMaT HaRi LaHiR……..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s