beg utk MIMI & AINA

kite jahit 2 beg ni utk si kembar yg dah lama menunggu, cian bebudak tu..terlalu bizik sampai xterkejar nak buat sumer brg, nak tolak rs kecian plak biler org mengharap so kite buatkan jugak🙂 hrp2 diorg berpuas hati ler  *saje tempek pic ‘lebat2’ sikit hahahaha

 ini mimi punyerrrrrrrrrrrr

 ni plak aina yg punyerrr comel tak? utk si kembar =P tgh2 syiok jahit, cik putih buat hal  sblm di ‘terbalik kuang kan’  lapik dlm yg lom jahit dot2 palkadot

 part nak deco ni yg paling rumit

 emmm…ok ker?

 nama kite sulam mesin jer..

  nak eja pon xtau ker? ha3

 lop2

http://www.facebook.com/kerawitkraft

~
~
~

Ghindu memaksa kite menyayangi awak …sob3

333

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s