kite nyebok kat kenuri umah Ayu =P

*pelamin yg masih xciap2 w’pon jam dah koi 2.30am…31/03/2012

*yg ni plak biler dah ciap…xsempat lak nak amik sblm raja & permaisuri ni bertahta di singgahsana tu…

*pengantin yg kai baju pepel golap tu adalah adek lelaki Ayu & pasangannyer…yg 2 org lagik tu tumpang glamer jap hik3…ampon…

*selamat pengantin baru Anol & Jijah…smg kekal bahagia ke ujung nyawa😀

Kitaorg wat pelamin simple jo…jimat kos sewa pelamin kan…huhuhu. koi 2am baru nak start wat pelamin lastnyer tido koi 3.30 am,…amekaw, ngantok siot. Time wat pelamin kepala kite weng2, dah tu mokcik2 yg dok gebang wah khemah tu xtau nak blik tido, byk plak la cadangan diorg, kite pon pening yg tulun2 pon pening2 langau jugak.

1) krusi…pinjam

2) gerbang…pinjam

3) karpet…tuan umah

4) bunga2an…tuan umah

5) kain…tuan umah

6) penghadang kayu blkg kotak2….amik yg Ayu nyer tawen tahun 2010😀

amacam?….jimat tak? jgn berhabisan sgt time tawen..sok pas tawen berhutang keliling pinggang =P

^

^

^

sekali lagik…maafkan sayer pakcik & makcik, sayer menolak idea yg ikhlas itu..maaf ya…

3 3 3

5 thoughts on “kite nyebok kat kenuri umah Ayu =P

    • yup….adek ipar…ritu kenuri umah pompuan kat gemencheh N9 pon dier comei jugak😀

      errr…agak2 nnt kite comei dak? hahaha

    • alahai…xpe…kalut jugak ritu kak ayu kamu tuh…akak pon blik awal sbb anak buah dtg kenuri terus blik dgn dier

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s