WIP sarung kotak tisu

kwn kak kite request sarung kotak tisu utk ‘kwn’nyer, design  & kaler maler sumer seropa cam yg sblm neh..cm nama je tukaq dr ‘nadz’ kpd ‘zack’ ***pompuan tau, harap maklum🙂

bdnnyer dah ciap…lam dok berkuntau kat dapor ciap la jugak, dgn kerawit aka kerawang2 nyer

bantal nama ‘zack’

urop2 yg salah potong hahaha *saje nak interframe gak

munge2 pom2/hiasan yg lom ciap lagik

haaa…part ni sure kowang geleng kepala…hahahaha SEPAH hokay..tu br la namanyer wat keje kan? kwang3. kite wat keje pan tb mmg la cenggini. kite hangkut ‘cik putih‘ turun ke ruang tamu, hangkut segala mak nenek ayah atuk turun  =P

emmm…biler ciap sarung kotak tisu ni, dier akan kenampakkan sprt ini….

tadaaaa…

kite amik pic lame taruk sini la sonang…bantal2 nama ‘nadz’ tu akan digantikan dgn nama ‘zack’. Pic kat atas sanunnnn tu kowang dah nmpk bntl2 ‘zack’ kan?..yg tu la akan kite tempek kat kotak tisu tu nnt yer..😀

^

^

^

nak nengok pic awak bleh?

333

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s