:D hati kite berlagu riang ria kanak2 ribena

😀 terima kasih…syukur alhamdulillah

1.42 ptg ~ Jumaat ~ 23hb Mac, 2012

pas solat zuhur td kite tido jap..ciap mimpi awak lagik, senang hati kite niari.  Sbnry td kite takot2 nak jwb, takot nanges …sob3 tp ghindu mengatasi segalanyer ekekeke…

Terima kasih awak…

^

^

^

nnt tepon kite lagik eh🙂

3 3 3

17 thoughts on “:D hati kite berlagu riang ria kanak2 ribena

  1. alaaa biarlah nak tumpang bahagia ni…..
    sebab saya dan “beliau” sudah makin jauh rasanya. semakin hari semakin jauh. saya mesej pon “beliau” tak balas, abaikan semua mesej dari saya. takpelah… kalau itu yg buat beliau bahagia ^_^

    • musti kamu meset ‘slmt hari polis’ kan? ..akak lom meset pon, ghisau kenampakkan dek mem besounyer…huhuhu cedih gilos atiku😦

  2. saya meset hari sabtu sbb hari polis hari sabtu…
    gasak la dia nampak tak nampak, peduli haper eden… lalalalala
    tapi sayangnya mesej saya diabaikan beliau… beliau langsung tak endahkan.
    saya tau beliau sikit pon tak heran sbb boleh celebrate dengan insan tersayang, tk pelah siapalah saya ni….
    janji saya sudah luahkan saya sudah cukup bahagia

    • akak xmeset sbb ti mem besou nmpk cian plak dier, ti aduh plak

      **rs kecian lagik kat org yg cenggitu? siot je sayer neh😀

  3. hahaha kamu baik tkpe, saya jahat… saya tk kisah pong kalau dorang nk gaduh… pedulik arrr… hati saya ni sakit gila sape nk pedulik dorang senang lenang bahagia bersama kan? uhuk uhuk uhuk………
    tapi jangan isau, dia sangat menjaga hati insan kesayangannya itu.. lebih dari hati saya. so saya tayah risau pape😦

    • kite jg hati kite udah la dek non…bior ler ke dier tuh…biler kamu melepaskan dgn keikhlasan hati…InsyaAllah dirimu akan memperolehi ketenangan…

  4. itulah tu, kalau dah sorang je yang berusaha… nak buat camne, terima jelah. nampak sangat saya ni terhegeh2, berusaha dan terus berusaha.. bila la akal ni na cerdik gitau kata dia tu tak suka saya saya je yang bodoh terhegeh2…. adoiiiiila

    • mmg patut berusaha utk kite mendapatkan ape yg kite mau tp cam akak neh…bengong la plak, biler org kate jgn…hekot je, xckp byk tau2 nanges sendirik uwaaaa

  5. tapi kalau seorang je yg berusaha tak ada makna kak, macam org bodoh je rasanya! dia goyang2 kaki senang lenang bergumbira, bersayang, miss u miss me dengan insan lain… citttttt!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s