errr…bkn sayer xsudi, makcik…..

errr…cmner nak cite?

hurm…pd mokcik yg tanyer kite soklan yg ‘berbunga2’ tempoh hari ketike di Gemencheh, N9 nun…sayer dah pikiaq abih2 dah neh….

Bkn saye xsudi eh mokcik…sayer msh lom dpt melupakan kisah idop sayer tuh…InsyaAllah kalo de jodoh dgn org yg umpamakan sayer dgn ‘tong gas’ tu, ade la munyik ‘gendang cina’ kalo xder, mokcik & sayer ttp bleh cit cat pot pet tet tut jugak…anak pompuan mokcik tu kan kwn bek sayer. Sayer harap mokcik xmarah or tecik ati la yer…sayer cayang mokcik…ti kite jmpa lagik 31/03/2012 neh kite leh cit cat pot pet tet tut lagik cam sll la kan tp mokcik jgn la tanya soklan tu lagik or usik2 sayer dgn dier…sayer malu la mokcik. Kalo dier nak kat sayer dier mai citer sendirik la mokcik weh…kalo mokcik tanya or usik2 sayer cenggitu lagik sayer tgglkan je pelamin anak mokcik tu jadik sendirik, sayer blah blik umah…tido ZzZzzZzZzZZzzzzzzzzz

bleh ke mokcik? hahaha dun wori la mokcik…pelamin angan2 kayangan anak mokcik tu ttp sayer akan nulung jadikan realiti eh… *cam bagus sgt kite neh =P sayer kan nulung yg sonang2 je eh, panjat2 tu sumer bior org len buat lalalala….

^

^

^

***ramai plak yg menanya skrg ni…saham kite dah naik sikit kot? ke sbb bdn kite makin ‘comel’  br org pasan kewujudan kite neh? hahahahah😀   *giler

~sila abaikan monolog di atas yer…

333

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s