nmpk tak?..nmpk2…nmpkkkkk

pepagi td , Mr mark kate de sesuatu yg bleh wat mood kite berubah..samaada kite rs epi or kite nanges…jadik kite tgk aper menda tu…hurmmm…kite rs mcm2 jd muke kite pon jadik cam pic kat bwh neh….aneka rasa sampai kite ngeng2 kat opis tp yg pasti mate kite berair…tik tik tik…

hoyeyyy…kite lompat2…melompat lebih tinggi

bahaya biler lompat2 ni ti roboh opis kite…tp kite nanges lebih byk dr lompat2😦 kite ghindu sgt2…kite bc sambil nanges tgh2 kite nanges tu cik lavender (henpon) kite munyik, meset masuk…mate kite terbeliak…seb bek xterkeluar jer bijik mato dr soket nyer…huhuhu

nombot2…de tiga nombot..betoi ke kite tgk neh?…nombot tu..nombot tu…iyer….nombot tu muncul, meset ke-2 slps kejadian itu…slps ucapan slmt tahun baru. Tp nombot tu xde ayat2 pon hanya nombot…:( nak sedih ke nak epi?…sedih + epi la yer utk niari😀

kite nak reply meset tu..tp kite xde kekuatan plak niari…kite nanges lagik dan lagik sampai si burung bayan tanya naper2 dan naper kite nanges…errr..kite cedih ar…kite harap awak xmarah kite sbb kite xreply meset awak tu

tibe2 kite terhengat…kite kan sll doa agar Allah bukakan pintu ati awak utk hubungi kte w’pun sikijap…jd kite cpt2 ucap…Alhamdulillah, syukur pd Mu Ya Allah…jadik kite lap air mata & cenyummmm

biler kite tgk lagik dan lagik dan lagik…kite nmpk lagik dan lagik dan lagik nombot2..waaahhhhhh byk nombot..kite cenyum dan cenyum dan cenyum lagik….kite harap dpt tgk byk dan byk dan byk lagi setiappppppppppppp hari..spy kite cenyum setiap hari jugak😀

comel tak? hik3

tenkiu & lebiu…ahakz…

3 3 3

6 thoughts on “nmpk tak?..nmpk2…nmpkkkkk

    • kaming sun ar tuh kamo…
      bahagia kite cume seketike jer😦
      yg penting skrg dier bahagia..sdh memadai buat kite ar

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s