Kite xsehat ….

Biler kite mula meletakkan kepalanya di atas meja opis depan pc sambil pegang pen…mamaiii…itu bermakna kite sudah tidak sehat😦 rehat xcukup, tido xcukup…kepala sll sakit sebelah2 je membuatkan kite rs nak coti rehat tenangkan fikiran. Keje yg berlambak ni mmg serabut serabai utk diciapkan, mood ilang, keje ‘keras tangan’ ….mengarut2 ja skodeng tenet..sob3

tekak dah mula perit..sakitnyer nak telan air liur pun cekce. Mkn ubat? hurmmm pikir byk kali jugak ni…xper, kite cm perlu rehat je..ti baik la. Da lagik bape minggu je utk kite bertungkus lumus mengorbankan masa rehat kite. Sabarlah…mencari sebuah kebahagian mmg cucah…

kite rs nak tido kat umah dgn pinkiz….nak tido nyenyak2, nak rehat…tp kite kena keje, tucen kite suke mengaumm  mcm singer skrg ni…kite mencik dgr la, potpetpotpet mcm mak nenek…kite lebih suke dgr rimau comel kite mengiauuuu. Tucen sll wat kite stress maybe kite xsehat sbb dier jugak la neh sll kecoh xtentu pasal. Biler si burung bayan coti ok je..tiap2 minggu burung bayan coti skrg neh, kite kn keje sorang…kite letih.

biler hari ni kite rs xsehat, kite jd lagik stress sbb kite xbleh wat keje dgn cepat. Si burung bayan baik hati niari, dier nmpk muke kite belang2 hitam mcm montot kuali menahan marah, belang2 merah menahan suhu bdn yg makin panas jd dier kasik kite beskut …..

tp kite nak minum milo ais..jd dier mancuhkan kite milo ais yg kite suke…tenkiu si burung bayan. Dier pesan kite jgn layan si tucen itu sbb tucen tu sll mcm tu..kelam kabut…

letih2….maybe gak kite xsehat sbb smlm kat tmpt kite di landa ribut, kite terperangkap di deretan kedai. Kite tggu sampai ujan teduh…ujan yg lebat dgn angin yg kencang..akotnyer….tempias2. dah bape ari ujan lebat berdentum dentam kilat + guruh , kite kebasahan kena simbah dek ujan xmustahil la kalo kite demam.

kite harap masa cpt berlalu spy kite bleh blik tido…kite nak tido..nak tido…nak tido…

3 3 3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s