Nnt kite tuko ler….sabou cikit jam muleh tak?

adoyaiiii…silap kite ye2 silap kite…kwn baik ternmpk plak pic lam dompet kite. Dier dah mula meradang tambahan plak tgh memboyot neh mudah la nek hangin. Pic ex bopren tu pun bleh dier hangin…adoyaiii bkn xnak kuarkan or tukor pic len tp tu la kenangan yg ade. Chenta pertama & maybe chenta terakhir. Huhuhu seb bek la di kedai mkn, kalo kat umah sure panjang berkilometer la bebelannyer tu, lebar la tinger kite nak tadah leteran tu. xcampai ati nak tuko pic tu…sob3 biar dok kat ctu sampai berkulat mcm kulat sisir kat batang pokok getah mati *msk lomak cili api pon sodap tuh

sayer xmo lupakan awak~333😦

4 thoughts on “Nnt kite tuko ler….sabou cikit jam muleh tak?

  1. Saya pun tak tukar gambo beliau dalam enpone ^_^
    Biarlah tsunami pong, tamau tuko jugak!!!
    hahahaha!!

    Kita dah hilang orangnya…orangnya dah tinggalkan kita,
    jadi biarlah gambo aja yang kita ada.

    • keh3…br je gtau kat kamu ritu, kalo kak ayu nmpk sure kn marah lg..tup2 mlm ahad tu g mkn dier nmpk lagik..adeiii…kena lagik dush dush dummm…..miahkaakak

  2. hahaha cakap kat kak ayu… tak luak la gambo dia dok lam dompet orang kaya tu. bukan makan duit hari2…. hahaha biarlah dia dok situ… boleh?

    kita pon selalu kena marah dgn dak wana sbb masih ingat dia, masih simpan gambo dia… semua2 pasal dia la~

    • ntah yer…kalo luak duet org kaya neh sbb pic tu mam mmg awai2 lagik kena buang la hahahaha…kalo la pic tu leh jd tangkal pelaris lagik kayo nenek Q neh miahkakaka…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s