jejalan tgk Fatih xoxo

Kelmarin kite g Putrajaya…presint bape kite pon xketahuan =P kite g nengok anak Puan Niki yg syomel bulat2 itu. Kite p ngan Eza Muchuk2 nek komuter dr Sentul hingga ke KL sentral then nek plak ERL ket Putrajaya. Pstime nek ERL…hurmmm ok jer rsnyer cam nek lrt cm sedikit laju & xsempat nak tgk pemandangan luar ..bkn sbb terlalu laju tp sbb sebok bergosip..miahkakaka *tu la keroje org pompuan.

biler sampai di stesen ERL Putrajaya, melepak la sikijap menunggu en. somi Pn niki menjemput hehehe…teruja nak negok si Fatih.

*syomelkan? dah 2+++bln. mukenyer bulat mcm ayah dier, dok cari2 tang mn yg leh ket seropa ngan ibunyer xnmpk la plak…tggu besou kit lagik la hik3.

melepak umah Pn niki sampai jam berapa pon xhengat…bersama2 dgn dania syomel, eza muchuk, Pn niki, en faiz & udak syomel neh…santai je hahaha rs cam nak hangkut udak neh blik umah je.

len kali kalo gang kite wat gath sure de ramai kanak2 bcoz semua yg melalui musim ‘mengawan’ dah nmpk hasilnyer…biasa la penyakit buatan org neh lalala….tggu la nnt ramai la ahli utk berjimba2 hahaha

^

^

^

ghindu anak sayer :((

333

8 thoughts on “jejalan tgk Fatih xoxo

  1. nanti saya nak ikut tengok anak puan snow n anak kak ayu~ nak gedik gedik dgn anak orang lain sbb sendiri pon entah bila nak dapat anak… bapak anak pon blom dapat~ eh?

    • moh ler…deme jemput sure kite sampai eh…ye la.. bakal bapak anak pon akak lom de lagik =P
      **** akak dah menolak lamaran itu…ahakz…

  2. erkk?? hurmmm saya sudah agak ahkak!!
    saya tahu…susah nak menipu diri sendiri lebih lebih lagi utk jaga aty orang lain.
    kalau kawen dgn beliau tp hati kt orang lain buat pe kan?

    saya mengerti akan apa yg kamu rasakan, kalau saya pon mungkin saya ambil langkah yang sama~ bukannya mudah hendak memadamkan segala keindahan~

    • ya2…kamu pandai betul la…neh yg wat cayang kamu lebih neh..hik3…ssh la nak terima dia😦 lgpun dah pernah ckp kat dia sblm neh, dia pon dok ayang2 syg lagik ngan org yg melukakan ati dier so nmpk la kan dier pon xleh lpkan org itu…sayer xmo nanges2 lagik…jadik…SAYER MENOLAK sekuat tenaga hahahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s