nape 333 bukan <3 <3 <3 ????

nape 333 bukan❤❤❤ ?

hahaha….*izinkan kite ketawa terbahak2  ehem3…maafkan kite yer, kite hengat xde org pasan ttg nombot 333 tuh hik3🙂 sbnry de cite di sebalik nombot tuh….nak tau ker? errr biarlah rahsia lalala…aippp jgn majok2 ti cepat kerepot. Okay, sbnry 333 tu adalah…tettttttttttt…

okay2…xpasal lak kena lempang kite neh karang…kalo ikut simbol yg kite gunakan seharian di dalam alam maya or gn henpon *kalo xde ‘love’… mesti korang guna simbol❤ utk menjadikkan dier bentuk love kan? jd disebabkan kite neh xde bopren yg nak kasik love2 gitu maka kite kasik la separuh jer…separuh love jer hahaha ‘3’ udah ler ‘<‘ simbol yg ni kasik padam. =P.

k… aku leh terima la alasan tu tp nape ko xletak ‘<‘ je nape nak letak ‘3’ jugak?

suke hati aku la nak ltk simbol aper…adoyaiii ~rakyat M’sia bebas buat pilihan😀

hurmm…biarlah nombot 333 ni hanya kite & dirinyer yg tahu *adakah dier tahu?

*smlm kite on9 FB gn ‘cik lavender’ open jer terus kite nmpk 3 nombor yg kite suke jugak…sob3 terus mengalir air mata kite, sedihnya….

Di hati ini hanya Tuhan yang tahu
Di hati ini aku rindu padamu
Tulus sanubari menantikan hadirmu
Hanyalah kau ………….pilihanku

gegurl syg boboy bkn bermakna gegurl cinta boboy

333

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s