ko biler lagik?

huhuhu….sedih toi biler dikemukakan soklan neh ‘ko biler lagik?’ biler jmpa or berhubung dgn kwn2 lame. Uwaaaaa…alahai kakak & abg tawen kan aku miahkakaka…siot toi ar ko. Biler lom tawen org tanya biler nak tawen, biler dah tawen org tanya biler nak dpt baby, biler dah dapat anak org tanya biler nak dpt menantu, biler dah ade menantu org tanya biler nak dpt cucu. Adoyaiiii…kepoh na org2 sekeliling neh, jodoh lom ade lagik nak wat lagu mana cheq, sabaq sat dulu la no, sok lusa jodoh mai kami habaq la, jemput mam nasik kenuri sekalik.😀

ce tuko soklan tuh..try tanya…

ko dah cerai eh?

laki ko tu duda anak 10 kan?

ko bini nombot bape?

ko dah monopous eh, sbb tu xmo tawen?

ko nak laki aku tak? kite bermaduuuu…mau?

…………..

………………

……………………………….

paaanggggggggggg……..*sila la tampor mulut sendirik sblm berani tanya cenggitu kat org lain. Org makan nasik ko mkn penampor miahakakaka pe la sengal sgt neh.

Busan la dgn soklan yg same je…busan2. Kite neh xde bopren so bab tawen tu kenampakkan kejauhan la. Kalo la mencari pasangan cam pilih ikan di pasor kan sonang…tekan2 picit pewot…lembik…reject…tekan2 picit2 tgk insang lebam…reject…Pewot terburai?…ok, reject, de byk pilihan lagik, gerai apek sepet tu pon ade ikan, pokcik mail pon ikannyer bleh tahan, gerai mak yam sengeh tu pon de ikan mahal2…auntie glamour tu ok jugak. C….kan senang kalo mcm pilih ikan di pasor ahhahahaha….berderet seh.

sudahlah…lpkan aje soklan2 yg kite xgomar tu…hahaha

MySpace/Hi5 Thanks Glitter Graphics/Friendster/hi5 glitter/comment hi5

ketawa diluar, sedih di dalam

333

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s