Eh dia tgk kita, Eh dia jeling mata…..

Eh dia tengok kita
Eh dia jeling mata
Aduh mak senyum lagi
Amboi nona manis sekali

Tajuk xde kena mengena dgn n3 kite  neh pon, saje  tingat lagu si SY tu… lalalala

Sbnry kite nak cite psl hal mlm td, itew mamat tepon lagik tanya soklan ‘awak nak jadi istri sayer tak?’ alamak eii, kite hengat dier dah lp, asal la dier tanya lagik ni? mmg la kite xde ckp kite menerima or kite menolak kan2 diri dier tu tp cam xcecuwai je nak tanya kat lam tepon *ape nak heran kalo org melamar lam tepon, bercerai lam tepon pun ade per kui3😛. Kite rs cam xbest la plak, xlomantika di pergunungan langsung la mamat neh. Saje je kite tuko2 topik jap je dier layan kite tuko topik pastu berbalik plak pd topik asal…hurmmm *tingin nak cite hal ini pd 3 tp…….😦 xper, lpkan aje niat suci murni aku nak cite kat 3 tuh, lom tentu dier nak dgr pon…uwaaaa i hate u so much..

saje je kite ckp KALO kite setuju awak nak wat aper?…dier trs nak jmpa famili kite…hahaha ye la sgt tu, berani ko? tp kite rs kalo dier nak jmpa famili kite, kite nak abg kite yg keje gov tu ader, sllnyer kwn2 lelaki kite kecut urat saraf biler tgk abg kite tu hahaha, muke garang gilos, nak cenyum, ketawa mmg cucah la hahaha kunun2 kite bg ujian la kan  *bleh gitu?

Keje nikah kawen ni bkn senang weiii…lgpun ‘tertutup sdh pintu, pintu hatiku’ . Hurmm…tipu la kalo kite kate hati kite xterusik dgn soklan/lamaran itew tambahan plak usia dah meningkat, kwn2 seusia dah beranak pinak ciap ader yg lebih advan kegedeban…cerai😦 uhhh…cucahnyer nak bg jawapan, perkongsian idop neh bkn utk sehari dua, kalo diizinkan Allah SWT mau hingga ke akhir hayat.

kite xtau ape yg dier nmpk pd diri kite hingga dier berani mengemukakan soklan itew. Kite tanya byk kali tp dier ckp biarla dier & Allah SWT je yg tahu. Itu la jwpnnyer, so???? ok2, bior ler, sampai masa kite tau jugak la kan nape lalalala tau la kite nak wat camner spy dier bgtau hahahaha…*lam otk dah merangka agenda yg sdkt noty moty..lalalala

Sambil ckp tepon sambil menjahit, ceittt cam la pro sgt menjahit tu hahaha dier pon terpaksa la ckp kuat sikit spy kite dgr bijik butir kate2nyer, kdg2 saje je kite wat xdgr, sbb kite xtau nak jwb per. lepas berdolak dalik bagai akhirnyer dier srh aku fikirkan lagik soklan dier tu, dier akan tanya lagik. haiyaaaa wa manyak takut wo itu soklan…sob3. Tp cam biasa la xde nyer kite nak fikir  bior je dier tanya sok kite ckp je la ape yg tersengih2 lam kotak fikiran kite ni kan..lalala

 

 

 

sdg apa & di mn?

aku dilamar😀

~333

4 thoughts on “Eh dia tgk kita, Eh dia jeling mata…..

  1. ehem ehem ehem… dah tk lama nak jadi isteri orang la kaka saya ni…….. tamo stori2 ka kaka?????
    mehla stori mori kat ieyza sorang ja pon :p

    kakak….boleh tk tuko kaler belog ni. pink ni sakit mata nak baca lama-lama la kak. boleh migrain kalau paksa diri nak baca entri akak. nak sangat2 baca tp xleh tenung lama2….. sobsobsob

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s