agak2 awak, biler kite leh kapel?

Agak2 Awak Biler Kite Bleh Kapel?….hahaha…ayat si Nabil yg ditiru oleh org2 di zaman raja lawak yg sdg bermaharajalela…bbrp hari yg lepas kite saje je meset ayat neh kat kwn kite di selatan tanahair, x seyes pon jz main2 ja dier jwb ASAP hehehehe….then hal ini dilupakan biasa la xde maknenyer nak hengat pon kan. Lgpon kami 2 owg mmg sll gurau2 cam dah lama kenai cam dah jmpa sll padahal br jmpa sekali, tepon meset2 tu sll la jg cuma sjk kes bln Disember 2011 kite byk mengabaikan semua jenis panggilan semua jenis meset yg menonong msk lam henpon kite tu,… Cik Lavender =P.

Once upon a time, ceittt…..sabtu (28/01/2012) ketike kite nyebok2kan diri menjahit, tepon kite munyik Oh, oh my love
Oh my darling, I’ve hungered for your touch, A long and lonely time…….bla2….emmm…org selatan tepon, biasa la borak2 kosong sambil kite  naik tangga masuk bilik, amik earphone, kite kan nak wat keje camner nak menjahit kalo tgn sblh pegang tepon? cacat ko kite neh? hahaha. Then kite sambung borak2 sambil wat keje. Topik mula2 tu cam biasa jer tup2 tuko topik…agak2 awak biler kite leh kapel? hah????? alamak eh de lak tanye soklan tu kui3…skrg pon muleh aih😀 amik ko, sonang gitu. Then dier ckp dier seyes la itu la ini la…adoyaiii pe kejadahnyer ko tanya gitu? mmg la sll gak dier kasik hint2 soal hati & perasaan ni tp malas la kite nak perasan & seterusnyer mengharap N kali neh dier tanya lagik. Cam biase la kite gelak2, sampai dier nek hangin sikit, akotnyer sayer. Errrr…kite lom sempat jwb dier dah cakap xde maknenyer…saye xnmpk keikhlasan awak lagik…. owh, dier msh hengat lagik kite suka jwb cenggitu =P maafkan kite eh.

Dier tanya biler kite nak bw dier jmpa famili kite, abg kite, kakak kite…errr…jgn ar wat cenggini, kite xsuke ar, kite malas la nak fikir sumer2 tuh. kite saje je tanya nape dier bleh suke kite neh…hurmmm ade la jwpnnyer yg kite bleh terime & de gak yg xkukuh hahaha….jwpn yg disokong dgn kayu yg bleh mereput di mkn anai2 =P adalah tidak kukuh ye adek2😀 hurmmm…awak bleh tak awak jgn tanye sayer? bleh tak bior perasan itu hadir dgn sendiriknyer?….lmbt la….sabou la menanti, xbleh ker sabou?…bkn xbleh sabou tp takot disambar org hahaha. Tgk ar tu, camner la kite nak trm kalo dier pon agak2 lebih kureng tdk seyes ayoooo bleh gelak2 lagik.

Kite mengharap agar panggilan tepon ni ckp selesai sbb kite malas nak layan & fikir, kite nak ciapkan order yg belambak ni cpt2. Lagipon hati kte msh setia menanti😦 sabou la wahai hati. Akhirnya pgglan tepon itu terputus jua, hehehe sbb kredit dier abih, kompom2 kite kompom kredit dier abih xpon bateri tepon dier kong hahahaha selamat kite jd xyah la kite fikirkan hal ini lagik. Sbnry kite rs topik yg dier bk mlm tu mmg ade sedikit keseyesannyer *bhs ape kite guna neh?…belasah jerk =P..kerap kali soklan2 tu diajukan cm mlm tu topik itu jelas. Awak berusaha la yer hahahaha

 

aku bermonolog sendirian…..ermmm ape la yg ade pd aku ni…serba kekurangan, tiada harta, xbljr tinggi2, duit pun xde, rupe?..emmm biasa2 ja, xcantik xhuduh…cukup skdr utk org pandang sekali & berlalu ja. Gemok dah tentu, hitam lagik, masak pon xpandai, tp makan aku paling pandai…sumer aku bedal. Suara lunak merdu? ceittt katak atas tempurung tu pon sodap nyanyi dr aku neh, pandai mengambil hati? huh…bleh pengsan org kalo kena maki dgn aku hahaha. Tp aku percaya setiap org ade kelebihan dan kekurangan yg Allah SWT berikan dan yg pasti aku sendiri tidak bleh menilai diriku sendiri, org lain yg menilai diriku kerna mereka nmpk ape yg aku xnmpk dlm diri aku. Aku bersyukur pdMu Ya Allah kerna dgn kekurangan dan kelebihan inilah aku msh mempunyai ruang di muka bumi ciptaanMu ini. Alhamdulillah….

 

sedang apa & di mana?

~333~

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s