Doa Cepat Jodoh & Doa Putus Cinta

sembang2 dgn kakak cleaner kat opis ntah camner terkuar la topik2 bab umur, tawen2 neh…kakak tu nmpk muda lai tp umur dah 41 tahun…uihhh…awet mudo ka? kak tu tanya nape aku xtawen, huhuhu biasa la jodoh aku jauh, otw mai nek tongkang, rintangan byk dat y la lmbt cam ciput cedut je nak sampai kat aku neh ahakz…jd dier bg la 1 doa yg dier ckp time dier bljr agama dulu…ustaz dier bagi…same cam ayat2 yg kat bwh ni jer…dier kate amalkan la sblm tido, smg dipermudahkan perjalanan jodoh aku :D…aminnnnnn…

Ikhtiar Penymbuhan Penyakit

DOA2 DR DLM BUKU INI.

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s