xpaham @ wat2 xpaham?????

hurmmm….arghhhhhhhhhhhhhhhhh tension weh. Lagik aku lari lagik ‘dier’ kejor. Lagik aku nak lupakan lagik la ‘dier’ dtg menghentam kepalawotak aku yg mmg dah serabut neh. Mencik toi aku ar, kkdg aku rs bodoh gak aku neh, ‘dier’ relax jer aku plak yg serabai. Mmg dasar manusia xde hati pewot, cacing kerawit je penuh lam pewot tuh yg xde sifat kemanusian tuh.

Arghhhhhhhhhh……marah ke syg neh? ahakz…cecuke hati ko lor..aku marah lam hati jer nak luah ke luar mmg xbleh ar syg punyer pasal. Payah toi la la aku neh, bangang pun ade gak…kalo dah syg tu mmg xleh nak mencik2 dah. org wat per pon terima ja w’pun sakit teramat sgt.

Kdg2 kita tak sedar…org yg kita tak peduli, syg sgt2 kat kita.Kdg2 kita tak sedar…kita terlampau syg pd org lain sdgkan dia sll menyakiti hati kita……

Setiap nafasku ada rindu utk kamu…3 3 3

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s