DEL + MAL

kblkgan ni aku rs malas sgt nak jwb call, reply msj kat tepon aku yg antik tu…nak wat panggilan pon aku malas. Ntahlah…perasaan malas tu amat2 la ketaranyer…kalo bleh tepon tu jgn munyik2 *lebih baik off kan ajer eh =P.

Tp ti kalo aku off henpon xpat lak aku panggilan dari tettttttt…siot la aku neh, org dah buang aku pun nak terhegeh2 lagik mengharap tel sms dr dier ker? ayooo insaf la cik Qaseh sayang ooiii. Ahakz… ;D

Kini…aku kembali kpd keadaan di mn aku mendelete nombor2 tel, mengignore sbrg panggilan tel/sms…nak dok lam gelap cam dulu cucah kit la b’coz aku kn mencari rezeki di umah hahaha. Aku pulun2 nak simpan duit sbb aku nak belikan sesuatu sbg hadiah hari lahirnya bln April *next year la  mahal juga, aku sendiri xmampu nak gn menatang alah tu  tp sygnyer psl & aku nak tgk dier hepi jd aku tlh berniat la, tp nmpknyer xdpt la kan. hurmmm..whateva lor =(

Skrg ni famili aku berkampung kat umah aku so aku xkesah sgt sal yg len2 tu, nombot tepon dah delete jd aku nak tepon dier pon xbleh sbb aku xhengat pon nombot tepon sape2 sumer mengharapkan biler aku tkn je henpon nombot2 kuar hahaha…*aku sorg yg mdh lp jd bek aku huhahuha dgn famili aku yg terchenta chentun chintan. Lebih bermakna kehadiran diorg lam idop aku. Utk sekian kalinyer aku celebrate bezday dgn famili berkongsi sebijik kek utk 3 org…3 stooges ar, yg lahir sama bulan dgn aku… Disember. Thanks….sgt menghargainyer, LOL…. XOXO…dpt juga hadiah dr anak2 saudara aku…comel jer hadiahnyer ti aku taruk pic eh kalo hengat la =)

hehehe…tp utk pengetahuan kamu kamu kamu kamu kamu kamu dan kamu jugak, nombot yg telah sayer delete pd kali ini xakan di masukkan lagik lam list phone book sayer eh. Sayer sgt2 kucewa hingga ke tahap paling xtercapai dek akal mu . Biarlah perkenalan kita menjadi sebahagian dr lipatan sejarah idop sayer. Dun wori la, sayer still cenyum meleret mcm dl, msh ketawa sekuat dl, msh pot pet sprt dl, msh montel mcm sll, msh msh msh msh & sglnya msh sprt dl =). sayer tidak pernah berubah yg berubah adalah org2 benda2 keadaan2 sglnya di sekeliling sayer lalala.

syg awak sgt2… 3 3 3 errr…syg diri sendirik sgt2, bleh gitu? =P

Leave a Reply

