Tenangnyer…terima kasih Ya Allah…

As Salam,

Tenang je rs pagi ni, tenang sgt2 *terima kasih Ya Allah atas kurniaan Mu. Perjalanan ke opis yg jaraknyer sgt ler dokat dgn umah, *bertuah tak aku? jimat duit tambang kan? hik3😀 sambil berjalan aku mendongak ke atas, mengarah pandangan ke dada langit yg terbentang luas…Subhanallah..indahnya ciptaan Allah SWT, dada langit yg membiru dihiasi kelompok2 awan nano * erkkk… tenangnyer alam, bersih, cejuk mata memandang, terima kasih Ya Allah krn kurniaMu aku masih mnghirup udara segar melihat keindahan ciptaanMu.

=D…sepanjang perjalanan ke opis mata asyik nak pandang ke atas jer. Rs semangat melihat kebiruan dada langit, kalo la aku terpijak tahi anjing abih la aku hahaha najis mughallazah tu, berat2 ekekeke..xpasal2 aku kena g cari tanah utk cucinyer.

Balik tghari kang sure cucah nak tgk dada langit, terang sgt mau keneneng bijik mato aku ti…xpe2 esok2 bleh tgk lagik, InsyaAllah jika diizinkan Allah SWT.

Aku yg menaip,

 

Qaseh Qatrunnada

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s