terima kasih KAWAN

malam td kwn aku dtg umah dgn En somi nyer…bw aku kuar makan2 then blik umah de supriseeeeeeee…yeah, kek bezday w’pun lewat beberapa hari, still pat mkn kek bezday jugak. Hanya 6 org je yg wish bezday aku tahun ni…ciput jer tp still bermakna utk aku..thanks… =D

Org kesayangan aku pon xwish malah membuatkan aku sedih tahap yg paling tinggi sampai xterucap dek kata2 betapa aku sgt sedih & merasa kehilangan, thanks kerana awak berjaya membuatkan saya menanges utk sekian kalinyer….tenkiu & lebiu 3 3 3 ahaksz… *sedih ke neh?…hanya Allah SWT yg tahu….

 

 

Leave a Reply

