hurmmmm…..

pe aku nak cite neh?…. emosi aku kureng sikit tp yg pasti aku sgtttttttttttttt sedih jd aku nak ngelakkan  rs sedih  neh, aku dah rancang beberapa perkara. Ehme3…saksikanler…

1) lupakan kisah silam

2) lupakan kisah silam

3) lupakan kisah silam

4) lupakan kisah silam

5) lupakan kisah silam lalalala….

6) lupakan org kesayangan aku (*selain famili la..entries ni ditulis (10/12/2011) dah 5 hari tiada call tiada sms T.T)

7) tumpukan perhatian pd kakak aku yg sakit

8) tumpukan perhatian pada http://www.facebook.com/kerawitkraft plz..support me =D

9) enjoy….jgn fikir hal lain *terima la hakikat diri ini telah dibuang..hurmmm

10) ada rezeki aku nak g jejalan sesuka hati, xmo sedih

11) jgn dok FB ja…tggl akaun FB utk biz sudah yg personal aku dah delete * yela sgt delete tuh

12)

13)

14)

15)

16)………………….

 

AKU MALAS!!!!

 

Leave a Reply

