Itu takdirNya…itu ketentuanNya

Lokasi: depan pc opis aku….

Emosi: kurang stabil

 

emmm…ape aku nak cite???…..emosi aku kurang stabil sikit lepas aku dpt sms dr kakak aku td Y.Y.  Lam SMS tu…28 ni CT Scan, 3hb (Ogos) jmpa doktor utk tentukan tarikh operate ke-2… hah? (terkejut beruk aku) OPERATION ke-2?…adoyaiii, tp tu la hakikatnyer utk penyakit kanser, xmungkin bleh sembuh sepenuhnyer. Baru je aku g huhahuha di Pulau Kapas dgn kakak aku dah dier kn operate lagik sob3…pastu sesi kimo la plak…bape kali lom pasti lagik. Kakak aku dah cencitip ckap dia menyusahkan adek beradik, adoyaiiii…emosi seorg pesakit mmg berbeza toi. AKu ckp la aku leh jg, kudrat aku ada ssh tu lain cerita mntau pas ni aku plak yg sakitkan..aku ciap wat lawak bangang~ ‘ti org jg Alang, leh la Alang mkn mee sup bodo tiap2 hari, tentu Alang ghindu sup bodo tu kan? ‘ hahahha (xlawak pon, tp kowang gelak la jugak spy aku xriso sgt). Dl time aku jg dia tiap2 hari aku msk sup ala2 bodo tu, ye la kn jg pemakanan dia jugak =P

 

Kalo ikut congakkan aku la kan, maybe operate bulan posa ni jugak la, owh…jadual harian aku akan berubah untuk sekian kalinyer tp xper asal kakak aku sehat semula aku ssh sikit pon xper. Setakat jg dia tu aku masih mampu cm aku riso cara aku melayan & menjaga dia maybe xsempurna w’pun sblm ni aku yg jg & dia xkomplen (xtau la kalo dia bgtau adek beradik lain kan) lagipon aku ni bkn la jenis yg sopan santun lemah lembut berbudi bahasa…aku manusia biasa😐 kalo dia terasa mmg salah aku la…uwaaaa T.T riso aku. Maybe aku akan stay at night di HUKM, pg2 kuar g keje, ptg blik keje trs ke HUKM. Then urusan kimo slps tu pon sama jugak la…hehehe (kalo dulu aku g keje nurse tu kan sonang…=P)

 

K la…kita tggu je 3/8 tgk camner…operate biler, kimo bape sesi tarikh sekian2….tgk aku leh kurus ke tak kali neh…mihakakakka….

 

sekian, laporan dr meja Cik Qaseh Qatrunnada =D

Leave a Reply

