biziknyer aku =P

lokasi: di Meja kerja di dalam opis aku
jam: emmm 12.54 pm
pelakunyer: aku la sape laii
Topik: biziknyer aku =P

Assalamualaikum…maafkan sayer kwn2 & pembaca & peminat blog aku yg idop segan mati xmau neh (ade ke peminat? ~ meroyan ar tu) =P sejak kblkgan ni aku bizik tahap ungka di tengah lautan terkapai2 (xreti berenang la katakan) Alahamdulillah rezeki yg Allah kurniakan membolehkan aku bizik dan mendapat rezeki sampingan…bleh tampung mn2 poket yg robek =P. Byk tempahan yg masuk sampai aku pon pening…time tido pon bertukor dah koi 2 3 pagi br rehat/tido…bgun awal g keje plak (mujur upis dkt bangat..jln kaki jerk)..hari2 menjahit je aku neh. Tp seronok biler siap hasilnyer dipuji2 (customer berbase basi) xde la cantik pon kerjatangan aku tu tp bleh la, maklumlah aku ni xpandai, jahit ikut suka hati aku jer..ahak…

Dalam kesibukkan aku menerima tempahan tu aku masih sempat la menenjoykan diri hahaha. Hekut kakak aku ke Pulau Kapas (1-3/7/2011) dgn kwn2 upisnyer (aku temankan, yer la kakak aku tu br je nak sehat, xkan nak srh kwn2 dier jg dier kan?), mujur jugak xde pe2 yg terjadi kat kakak aku tu, ye la turun nek bas, turun nek bot…riso wo aku sbnry sblm, ketika dan selepas percotian itu, bkn riso diri aku tp kakak aku la. Then last Week (10/7/2011) aku sempat lagik g picnic di PD dgn kwn2…meroyan aku, aku nasihatkan org spy menghormati masa & rakan2 tp aku yg lmbt sob3 T.T aku hanya la menumpang, kalo driver & co pilot lmbt aku pon lmbt la, maaf ya kwn2. Tp mmg time berkumpul tu aku malu teramat sgt…emmm…maaf x10000000000. Sayer tidak sengaja tau..

Blik ja dr PD dah jam 11 mlm…aku xtau la driver tu wak kete camner dari koi 7 mlm bertolak dr PD koi 11 mlm sampai umah…(jauh sgt la PD – KL yer) haaha…pedulik je..dah blik kemas barang mandi siap sumer dah aku ‘buka kedai’ plak.,…koi 2 pagi tido…penat tau tp demi memenuhi permintaan cust aku gagahkan diri aku yg montel neh utk menjahit. Punyer la penat setiap hari tido lewat kekadang blik lunch kat umah pas solat aku start menjahit sempat gak la tertido time menjahit, time pegang gunting hahaha seb bek la aku xde penyakit mengigau tidak abih sumer aku gunting time dok sedap lena dannnnnn dah pastinyer kalo terlelap tu aku akan terlewat masuk opis semula hahaha 5-10 menet ar tu. Amponnnn bos =P

ok la aku malas dah nak merapu meraban meroyan…nak wat keje upis kang mengamuk la tucen aku tuh…makin tue makin teruk la emosinyer….adoyaiiii sabor je la…

sekian,

Jumpa lagik di dalam penulisan yg seterusnyer (kalo aku rajin) hahaha

Leave a Reply

