~cucu baru ^.^

Ahad , 13/10/2010. Aku g tgk cucu saudara yang baru…cucu aku yg ke-8. Hehehe…cutenyer…bile sampai ja umah anak saudara aku tu di Serendah, baby br je tido lepas nyusu. Tp sbb teruja dgn si kenit ni maka tanpa menghiraukan agenda tidonyer itu, kitaorg sumer pakat2 kaco…hahhaa…tgk la muke cucu aku ni…hik3..br berusia 10 hari, namanyer Kamalia Qistina yg membawa maksud Bunga Suci, Keadilan (camtu la yg mak dier bgtau) ahakz….

muke sedang titun….ZzZZZZzzzzz….

comel tak?

uittt…setelah dikaco berjam2 lamenyer br ler nak buka mate besou2

….ape la Nek Na nih…Qistina nak titun la nek…huhuhu…..berkerut dahi dier….

psst: amik dgn kamera henpon aku yg canggih manggih tu maka ini la hasilnyer…miahakakak….

Leave a Reply

