~AkU dPt MaK BarU ^.*

hahahaha…..sure kowang ingat ayah aku tawen & aku dpt mak tiri/mak baru kan? Harap maaf tanggapan anda meleset sama sekali, tersasar jauh dr landasan kapai terobang muahakakka…

Lam entries aku sblm ni aku dah sebut sape yg berkobar2 nak aku jd anak angkat, kowang ingat tak? Yessss……mak mentua kwn aku iaitu AYU. So, xyah pikiaq byk2..aku terima nikahnyer..ececce…gatai no…aku terima title ‘anak angkat’ dgn sonang lenangnyer.

Ye la, aku kan anak yatim piatu (dah tue2 cenggini pun leh pggl anak yatim piatu lg tak? ) ahhh…aku xpedulik, nak jugak pangkat anak yatim piatu tu, jgn aku kematu sdh.

Baru2 ni AYU blik dr umah mentuanyer, mcm2 ‘mak’ aku kirim. Alahai..ingat jugak ‘mak & ayah’ kat aku yg montel neh, hik3.. N smlm (sabtu) AYU tepon aku ckp ‘mak’ srh tepon. Errr….aku nombot tepon ‘mak’ pun xde hehehe.. ^.^ akhirnyer AYU msj nombot tepon N siang td dier dah ingatkan aku spy tel ‘mak’.

Tadi aku dah tepon pon, xtau nak ckp per, bl ‘mak’ ckp sunyi je umah aku tersentuh la jugak…org dah tua2 ni bila anak menantu cucu sumer jauh2 ml la terasa sunyinyer…alahai omak..xdapek den nak nolong.

sblm aku mengakhiri perbualan tepon mcm2 ‘mak’ pesan. Yappp…dah berpuloh tahun xde ‘mak’ yg mengingati aku utk segalanyer. Skrg de ‘mak’ sure aku akan sll dgr peringatan & nasihat. kwang3…

‘syg anak mak’

‘syg mak jugak’ ngeh3… ^.*

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s