TaHnIaH!!!!!

Dalam kekusyukkan aku wat keje td (eleh..tucin ade sbnry..) henset aku yg tomei itu bermunyik..tot2..tott2 (upin n ipin) de msj masuk. Aku ingatkan anak aku msj lagik, maklumlah td dok msj2 ngan dier…rupernyer bukan…msj dr nombot yg tidak dikenali rupernyer n msj tersebut berbunyik begini….

TAHNIAH!! SIM CARD Anda T’LAH BERTUAH’ memenangi Hadiah Cash Ceque; Rm 15,000.00 Dr. POWER ROOT SDN. BHD PIN 7R797YK Sila dail office: 013-542-1773 Terima Kasih. (aku taip sejibik cam lam msj, dier slh spelling pun aku itot hahaha…)

this msj from this number +60138996508. aku taruk ja kat sini (pedulik ape nombot nih org tau pun) kwang3😀

mmg sengal ja org yg hantor msj nih,

1) pihak Power Root dah bgtau ritu diorg xde sms cenggini

2) aku xpernah msk sbrg peraduan Power Root n aku xberminat pun

3) ejaan salah…

4) nape perlu antor sms?…tepon je la..Sykt. Power Root kan kayo kwang3

5) nape aku perlu tel blik upis diorg (013-542-1773) ?…cam xikhlas ja nak bg hadiah tu

6) nombot tel nih (ke 2 2 nyer…) sll naik kat henset aku…hahaha…ignore ja

aku hengat nak wat jahat kit, tel blik ker hape ke, tp memikirkan kesengalan diorg ni maka aku bior aje la..wat perabih kredit aku wat pe kan. Rs cam bangang ja diorg neh…nak menipu pun bior xdpt kesan. dah bermacam2 kes jd skrg ni. Aku pun tingat yg kes kwn akak aku kat Sabah tu…hai..dah bape kali nasihat, bape kali terkena pun masih xsodar dirik lagik…cucah2…

Leave a Reply

