Makan2 @ Snow House

Last week [04/10/2009] g umah cik snow…de wat mkn2…de la aku snap sikit pic…hahaha…😀

umah snow riuh ngan aku yg xroti diam nih…aku kan kepoh ahakz….makan2…cakap2….gebang2…borak2….

S6303278

nuoxster yg pemalu…hehehe….

S6303274

miss are-u ngan boprennyer……bekepit jo…..rimas mato aku nih…😀. hehehe….ampunnnnn

S6303277

Babygebu ….malu2 tucin…..

S6303276

kak ARaa…tgk tu…licin kakak ku sowang nih mamam… me too…

S6303280

kak ARaa, Nickindajungle, BabyGebu n Nouxster (menongkat dagu)…snow (di bawah dagu nouxster…nmpk?…heheh )

dah mkn kenyang2…dah nak blik…baru la nmpk shah_cool n th gang muncul….ahak…lmbt toi jejaka2 itu semua

wat snow…makaceh la jemput, kira dah 2 kali la aku g isi tembolok kat umah snow….tahun depan wat lagik tau….sure akak datang dgn pewot kosong wakakakka…😀

8 thoughts on “Makan2 @ Snow House

  1. uik!!
    Nuox pun ada kat sini!

    huhuhu.. hebat betul si Nuox ni, kat mana2 ada je muka dia.
    emm.. Qaseh, tolong la tanyakan si Nuox tu ye, apa ilmu yang dia pakai?

    • hahaha…..Qaseh pun pertama kali jumpa Nuox nih DNA.. ;))
      dier guna ilmu ‘kelip2 mato’ kot…leh muncul di mn2 saja
      ahakz….😀

    • hehehehe…ade2…sodapnyer makanan kat umah snow. Nak tambah byk kali malu la plak dah tu pewot pun xbopa sehat, kang len lak citenyer…ahakz….

  2. DNA-Qaseh
    kalau macam tu Qaseh, DNA pun nak belajar la ilmu tu!
    huhu…

    DNA-Nick
    makan kat situ sedap ye Nick!
    huhu… ruginya Nick tak makan banyak2. kalau la DNA ada.. semua DNA tapau bawak balik.
    (ini tak termasuk tuan umahnya tau!) :blush

  3. dah nak tawin dah ko yek miss are-u…
    dulu makan samer2 ajer seminggu skali…sat g,dah makan samer hari2…
    qaseh bile lagi…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s