~Di SuAtU SuBuH Yg HeNiNg

cam biasa la bgn sahur koi 4.30 pagi…emmm…alhamdulillah, idop lagik aku di pagi 28 ramadhan 1430 ini. kali ni sahur tambah sowang lagik, Ateh. Bertigalah sahur pg nih…tp spt biasa aku xde selera..hurmmm….minum je.

sambil sahur sambil tgk tv..’Diari Ramadan Rafiq’ …sampai masuk waktu subuh, amik wuduk nek blik, tp sblm tu aku melihat2 persekitaran umah, sunyi je….ade jiran dah blik kg. tenang gilos.

Image016 pemandangan dari depan pintu bilik aku (tingkat atas sblh kanan)

Image021(2) (sebelah kiri)

sunyik2…aku keje lagi niari…pas solat subuh, aku sambung tido, tp xbleh nak tido plak. Mcm2 yg aku fikir…arghhh….sbnry emosi aku terganggu setalah aku menerima kad raya dr kwn aku [leh pggl kwn ker tu?] kalo bleh aku nak diorg anggap aku dah lupus dr muka bumi, anggap ja xpernah ada kwn mcm aku nih. sakit hati aku msh terasa lagik…amat payah aku nak lupa, agaknya tggu ajal ja la yg bleh melupuskan ingatan itu.

Blik raya di kg kali ini pun aku cuti jap ja, aku xnak jmpa kwn2 yg tau kesah bengong aku tu…kalo diorg dtg umah pun [kwn aku payah nak dtg beraya umah aku…mimpi ja aku ni] bior la aku dah xde di kg. kalo tak nnt hati aku sakit jerk.

Aku pun xtau, sapa sbnry yg harus dipersalahkan, akukah yg memulakan atau mereka2 itu yg menamatkan?…arghhh pergi jahanam la sumer ini….persetankan sumer perasan bengong ini

syuhhhh…nyah ko dr idopku selama2nya, biar aku tanggung sendirik sumer kesilapan atas kebengongan aku sendirik….

lalalalala…ku sayang kamu…alalala ku cinta kamu……….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s