New Order for Hari Raya

huhuuhu…..

niari otak aku blur2 ckit, ntah ape yang xkena aku pun xtau….arghhh…jgn dipikirin, bisa pecah kepala😉

tit2..tit2…titttt….i message received……emmm…anak aku kot🙂

lets check it out….hahahha….kakak aku yang tinggal di Sabah ropenyer ingatkan anak td sbb dier dok mms pic projeknyer.

‘salam, nnt wat bekas kuih raya cam yang lepas2 tau. 10 besar 50 kecil.’

reply….

‘salam. wokeh, order terima ar….roger n out…’ (roger n out..sll la aku n kakak2 guna kalo xmo msj2/reply lagik)

hurmmm…..bekas tu mesti comei mcm sll aku wat, cute jerk…design cmner lak yg aku nak wat tahun nih? …ijau, krim, kuning, pepel….sumer dah pernah wat. Nak guna apa plak kali nih?, kotak? botol kaca?…last year guna tupperware. Aku wat bekas je bcoz isi dalamnyer kuih raya yang dibeli hahaha….every year cenggitu. Aku kalo wat kuih raya , baling ke dinding mau dinding runtuh, kuih dok tomei lg (kes kuih keras cam batu)😀..bab memasak aku mmg kantoi, failled abih, sob3😦

nmpknya aku akan mula bizik memerah otak, mendesign, mencari bahan. Order nih aku harus ciapkan sblm blik raya spt sll sbb blik KL ja nnt aku akan mula pack2 kuih masukkan lam bekas tu n mula utk diterbangkan ke Sabah…naik belon hahahah……………

dun wori…otak yg sentiasa berada di tahap paling sehat akan sentiasa berputar2 menggerudi idea2 canggih, kowang tggu ler…nnt aku tempek tang nih…ahakz….:D

Leave a Reply

